Menu

E-mail marketing

Kies een pakket

Benieuwd wat e-mail marketing voor jou kan betekenen?

E-mail marketing is een vorm van directe marketing, je benaderd je (potentiële) klanten namelijk rechstreekst via een e-mail. 

Nieuwsbrieven kunnen een krachtig middel zijn om potentiele klanten te trekken en om meer omzet te halen uit bestaande klanten. Daarom is het de moeite waard om te investeren in e-mail marketing.

 

  • Duurzaam
  • Snel versturen
  • Direct resultaat
  • Meetbaar resultaat
  • Persoonlijk contact
  • Makkelijk te beheren database
  • Je benaderd potentiële klanten
  • Je blijft in beeld van bestaande klanten

Prijs nieuwsbrief pakketten

Prijzen per maand
Starter
25,-
  • checkTot 10.000 leden
  • checkKoppeling met Sendy
  • checkOverzichtelijke verslagen
  • checkAutomatisch beantwoorden van e-mails
  • checkEmail lijstsegmentatie
  • checkLijst- en abonneebeheer
  • checkLijsten opnemen of uitsluiten
  • checkMooie nieuwsbrieven
Basic
45,-
  • checkTot 30.000 leden
  • checkKoppeling met Sendy
  • checkOverzichtelijke verslagen
  • checkAutomatisch beantwoorden van e-mails
  • checkEmail lijstsegmentatie
  • checkLijst- en abonneebeheer
  • checkLijsten opnemen of uitsluiten
  • checkMooie nieuwsbrieven
Pro
89,-
  • checkTot 100.000 leden
  • checkKoppeling met Sendy
  • checkOverzichtelijke verslagen
  • checkAutomatisch beantwoorden van e-mails
  • checkEmail lijstsegmentatie
  • checkLijst- en abonneebeheer
  • checkLijsten opnemen of uitsluiten
  • checkMooie nieuwsbrieven

E-mail marketing van Dotsimpel?

settings

Op maat gemaakte nieuwsbrieven

open_in_full

Samen stellen we korte en lange termijn doelstellingen

search

E-mail lijstsegmentatie

speed

Overzichtelijke verslagen

public

Bereik potentiële en bestaande klanten

send

Automatisch beantwoorden van e-mails

check

Kwalitatieve uitvoering

Veel gestelde vragen over E-mail Marketing

E-mail marketing is een vorm van directe marketing, je benaderd je (potentiële) klanten namelijk rechtstreekst via een e-mail.

Nieuwsbrieven kunnen een krachtig middel zijn om potentiele klanten te trekken en om meer omzet te halen uit bestaande klanten. Daarom is het de moeite waard om te investeren in e-mail marketing.

Helaas mag je niet zomaar naar iedereen e-mails versturen, je moet hier wel toestemming voor hebben. Je kan jouw klanten vragen of ze een online formulier willen invullen met een naam en e-mail adres. Je kan ook in een bestelformulier om toestemming vragen, klanten kunnen aanvinken dat ze een nieuwsbrief willen ontvangen.

Als je nog geen klantrelatie hebt met het persoon, dan moet hij of zij eerst een opt-in geven.

Met een opt-in geeft de ontvanger van de e-mail toestemming voor e-mail contact. elke ontvanger vooraf toestemming moet geven voor het toezenden van de e-mail of het sms-bericht.

Met een opt-out geven je de ontvanger van de e-mail de mogelijkheid om zich uit te schrijven voor een e-mail. Een opt-out is verplicht om in je e-mail te melden.

Er is een Europese privacywetgeving genaamd 'AVG' deze wetgeving verplicht mensen om een opt-in en opt-out te gebruiken bij het versturen van commerciële e-mails.

Voordelen van e-mailmarketing:

    Met e-mails kun je makkelijk met klanten communiceren Je kunt de juiste doelgroep aanspreken E-mails zijn persoonlijker dan een post op social media Een duidelijke database met e-mailadressen, bijbehorende gegevens en statistieken

    Wat anderen over ons zeggen

    Veelzijdig bedrijf met uitstekende mogelijkheden voor op maat gemaakte producten. Hierbij wordt gebruik gemaakt van onder andere zelf ontwikkelde software.

    Jeroen (Holtz Vloeren)

    Heel betrouwbaar en fijn om mee samen te werken. Leveren goede kwaliteit en altijd snelle terugkoppeling!

    Yasmina (Zenza)

    Prettig bedrijf denken mee in het ontwikkelen en opbouwen van je website. Bij vragen kun je altijd vlot terecht en krijg je snel een antwoord. Wij zijn erg tevreden.

    Hiske de Boer

    Zeer tevreden over de service van Dotsimpel. Wij hebben een website laten maken met een sterke focus op het portfolio. Ik heb het proces als prettig ervaren; snel schakelen, niet alleen kennis op technisch vlak, maar ook sociaal sterk (waar het - met alle respect - bij andere techneuten nog wel eens aan ontbreekt) waardoor de communicatie prettig verloopt. (Vermoedelijk hierdoor ook) Gebruiksvriendelijk en bovendien een fijne sparringpartner voor online kennis in de breedste zin van het woord!

    Irene Fransen (Perdon)

    Kwaliteit & Professionaliteit.

    Esther (Stekjesbox)
    navigate_next
    navigate_before